söndag 19 december 2010

Helgens måsten...

Den här helgen har bestått av många måsten för min del... usch vad jag hatar den känslan!
Man vill liksom bara kunna göra sånt som man tycker är roligt, man mår såå mycket bättre då!
Men trots alla måsten har helgen bestått av många guldkorn också :)

Idag har min garderob rensats... En stor sopsäck med kläder ska skänkas bort! Allt i lägenheten ska rensas innan flytten har jag tänkt.. så man inte släpar runt på en massa skit! Nu är mina sommarkläder redan nerpackade och redo för flytt iallafall!
Har också förberett mig inför veckans kommande seminarier och har även hunnit med att äta veckans andra kebabrulle!

Jag och Charlie har varit ute och tränat och det gick skit bra idag! Riktigt roligt, vi börjar verkligen komma igång igen och det känns så kul!

Charlie har just nu fullt upp med att packa upp alla sina leksaker ur sin kista, en favorit aktivitet :) Perfekt för då får vi ett bra tillfälle att träna på "städa" senare! Vi väntar också på Daniel... han har en bit kvar men kommer iallafall hem ikväll - LÄNGTAR!!!

Nu ska helgens sista timmar ägnas åt att skriva hemtenta - wiieee... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!