måndag 14 februari 2011

Alla ♥-dag!

Kvällen har ägnats åt att fira kärlekens dag - mitt älskade ♥ - som började med att vi lagade en god middag. Faktiskt ett nytt recept - kors i taket när det gäller mig - fast vi följde inget recept utan blandade bara saker som är gott med varanndra! Kött, kantareller och pasta :) Krämigt och väldigt mumsigt och självklart med vitlöksbröd till!

Sedan var det dags för lite paketutdelning! Charlie fick en svans utan stoppning - tacksamt när man har en mördar hund - och han blev nöjd. Jag fick ett super fint armband - tack älskling! - som kommer att sitta på min handled ofta! Daniel fick spelet Monopol, så han kan öva på fastighetsaffärer innan han blir färdig mäklare till sommaren :)

Daniel med sitt nya spel!

Mitt fina silverarmband!


Charlie öppnar sitt paket!

Hela kvällen har ägnats åt att spela detta spel! Monopol är underskattat alltså, gud vilket roligt spel!! Vi har nog hållit på i 3 timmar men tillslut fick Daniel kapitulera och konkursen var ett faktum :) Daniel är Sveriges SÄMSTA förlorare och även den här förlusten var väldigt svår för honom att acceptera - desto roligare att vinna över honom då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!