måndag 14 februari 2011

Fix, fix, fix!

Blev ingen lång sovmorgon imorse utan jag har varit uppe och fixat med olika saker!
Gjort iordning flera brev som ska postas, beställt en ny almanancka, fyllt i alla papper till Charlies dagis och skrivit motivering för att få en parkeringsplats vid jobbet! Har även försökt anmäla mig till a-kassan men fick bara till svar att dom hade tekniskt fel hela tiden... så det får jag väl prova i eftermiddag igen!

Så här kommer årets almanacka se ut!
Kolla in på http://www.personligalmanacka.se/ om du också vill designa en egen!

Nu är jag även legitimerad sjuksköterska för nu har min legitimation från Socialstyrelsen kommit :)
Nu ska jag snabbstäda lägenheten och sedan laga lite lunch! Efter det ska jag och Charlie åka till Mölndals Brukshundsklubb och kolla in läget där - måste ju hitta ett ställe att träna på nu!

Hörs sen! 

4 kommentarer:

  1. Där äe trevligt att tävla iaf. Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Härligt att legitimationen har kommit!
    En sån kalender hade jag förra året.. kanon!

    SvaraRadera
  3. Grattis till legimitationen. Tips: Maskera bort de sista fyra siffrorna i ditt personnummer. Man vet aldrig vad det är för folk på nätet som kan utnyttja att det står utskrivet.

    SvaraRadera
  4. Niklas: Tack för tipset, tog bort bilden :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!