onsdag 2 februari 2011

Blek och ögonen i kors!

Dagen på jobbet har gått bra! Framåt eftermiddagen sa min handledare:
- Men Linda, du är ju helt blek och nästan helt vinögd, ögonen går ju i kors - är du såå trött?!?!
Jag skratta så jag fick inte luft :)

Man koncentrerar sig till 100% hela tiden så framåt eftermiddagen blir man lite trött :)
Jag trivs väldigt bra iallafall, jag lär mig mycket och vi har väldigt kul!

När jag kom hem hade jag besämt mig för att ta en långpromenad med den lille. Hade tänkt det även igår men då ÖSREGNA det så vi skippade det... tyvärr var vädret det samma idag, men nu fanns det ingen återvändo! En timme ute i det blöta va väl inte det roligaste tyckte varken jag heller hund! Charlie vägrade till och med leka - något han aldrig säger nej till annars - utan han gick mest runt i sitt fina täcke och såg fisförnämd ut :)

Till middag stekte jag ett lass på 30 pannkakor... nu har vi några matlådor i frysen iallafall! Kvällen har jag sedan ägnat åt att klippa en ihop en film från våran skidresa - den läggs ut snart - och det har varit lite pyssel!

Nu är D & C ute på en löprunda och sedan blir det nog sängen - tröttis som man är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!