söndag 27 februari 2011

Ingen bra söndag...

Det började igår kväll med en fruktansvärd trötthet och illamående... Daniel hade två kompisar här men jag fick gå och lägga mig tidigt och somnade direkt - trots deras musiknivå. Sedan har skiten fortsatt hela dagen och jag har knappt orkat mig ur soffan.

Daniel har jobbat hela dagen var jag tvungen att ta ut Charlie på nån sorts aktivering. Då en långpromenad var helt uteslutet hamnde lotten på spår.
Gick bort till berget här bredvid och la ett 75 meter långt spår med 3 apporter. Den första racerade han rätt över men de andra två apporterades snyggt in till matte där bak.

Ser ni den lille? Han över platsliggning på en parkbänk medans jag lägger ut spåret :)

Nu har jag fått i mig lite mat och illamåendet är fruktansvärt - blääää...
Hoppas nattens sömn fixar till min kropp så att jag kan gå till jobbet imorn!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!