tisdag 8 februari 2011

Fyra underbara år!

För 4 år sedan blev jag tillsammans med min underbara Daniel! Vi träffades på schlagergolvet på Nöjesfabriken och det sa "klick"! Daniel stack till Frankrike i 3 månader för skidåkning, och jag följde efter - 2 gånger till och med!

Vi har hunnit med att flytta ett antal gånger - 4 för att vara exakt -, vi har skaffat oss en till familjemedlem iform av vår älskade Charlie, vi har gjort flertalet resor men framför allt är det vardagen tillsammans med denna kille som jag bara älskar! Snällare person får man leta efter och gångerna vi har bråkat kan man räkna på en hand!

Kärlek när den är som bäst!

Framtiden ser ljus ut och jag längtar efter allt spännande vi kommer att få vara med om tillsammans!

5 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!