torsdag 10 februari 2011

Bra för ryggen!

När jag kom hem från jobbet så ösregnade det samt snöade samtidigt... På med överdragskläder och sedan traskade jag bort till gymmet - var totalt dyngsur när jag kom fram! Körde ca 45 min i gymmet och stretchade nogrannt och länge efteråt. Min rygg mår fruktansvärt bra av att få tränas och sedan stretchas ordentligt, jag blir som en ny människa efteråt!

Sitter nu i soffan och kämpar med att inte somna... när jag vaknade imorse hade jag väldigt ont i halsen och har hostat mycket under dagen. Kan tänka mig att det är en förkly...

[Lyckades inte så bra då jag precis vaknade...]

Nu ska jag laga tacopajn och försöka piggna till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!