lördag 19 februari 2011

Båt - Shopping - Spel!

Att haft Sandra här har varit så kul!! Grym tjej det där :)
I fredags tog som vi sagt båten in till stan och det var super mysigt! Vi har en båt-hållplats jätte nära där vi bor och det tog bara en kvart in till stan! Riktigt smidigt och en liten rolig grej!

Båten på igång!

Saltkråkan-feeling!

Sandra stiger ombord!

Vi strosade sedan runt inne i Nordstan och det blev en del shopping för oss båda! Lunchen intogs på Palace där det blev deras - gudomliga - räckmacka med ett glas vitt till - mitt på blanka dan!! - inte riktigt likt mig men fruktansvärt gott!

Den smakade lika bra som den ser ut ;)

Efter ca 5 timmar på stan var vi sjukt trötta och tog bussen hem, vilket absolut inte var en lika härlig upplevelse som båten... När vi kom hem hade vi modevisning för Daniel för att visa upp vad vi köpt!

Tunika från MQ

Vårjacka från Vero Moda

Tröja från MQ

På kvällen käkade vi tacos, såg på Let´s Dance och spelade en omgång Monopol! Spelet tog sjukt lång tid så när klockan passerat ett på natten så gav jag upp och gick å la mig, i samma veva utropade Daniel sig själv till segrare :)

Sandra, Vicky och jag!

Vid lunch idag åkte Sandra åter mot Halmstad och jag begav mig till jobbet. Imorgon väntar ett dagpass så nu blir det till att krypa ner i sängen!
God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!