söndag 20 februari 2011

Bjudna på söndagsmiddag!

Efter jobbet skyndade jag mig hem och tog en promenad med Charlie i det underbara vädret - mer om det imorgon med lite tankar jag måste få hjälp med - men promenaden var riktigt härlig!

Nu på kvällen har vi varit hemma hos familjen Kjörling/Öberg och blivit bjudna på söndagsmiddag - det kallar jag LYX - och middagen bestod av pasta med en gryta på högrev! Smaskigt värre :)
Frode bjöd på sig själv som vanligt och stod för underhållningen! Lill-grabben är inte ens 2 år fyllda men står redan på en stol vid spisen och "sköter" matlagningen... Antagligen Sveriges Nya Mästerkock i framtiden ;)
Han roade sig även med att bjuda Charlie på chips, vilket Charlie inte direkt tackade nej till...!!

Vov vov vill ha chips?

Vov vov tackar! 
Klappa vov vov!

Lill-grabben vid spisen!

Nu kommer snart min morbror och kusin hit, dom ska sova här inatt då dom ska på möte tidigt här i GBG!
God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!