onsdag 9 februari 2011

Köpt Färjestads fan!

Sov väldigt dåligt inatt och blev nästan glad när klockan ringde imorse så man fick gå upp!
Jobbet har gått bra och idag har jag varit med på mitt första APT-möte...

Efter jobbet drog jag till Ica Sisjön för att handla lite och då hör Karro av sig och bjuder in till fika. Så fort Daniel slutat jobbet åker vi ut till Billdal och där finns båda systrarna Kjörling med familjer! Är så himla kul att vi alla bor i samma stad nu så vi kan ses ofta!

När vi var i Spanien i somras så var det en del hockey-snack. Min familj håller på Färjestad och Daniels på Frölunda - ja ni förstår konflikten! - och Hugo höll sig lite mitt emellan. Pappa "köper" snabbt Hugo som lovar att genom lite betalning varje år hålla på Färjestad.
Idag fick Hugo sin betalning iform av en Färjestads flagga, han blev gött nöjd och håller nu stenhårt på FBK - du lyckades pappa!!!

FBK:are!

Nu är vi hemma igen och jag ska snart lägga mig... den lilla sömnen från föregående natt ger sig till känna nu! Imorgon väntar ännu ett dagpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!