fredag 25 februari 2011

My master is just well trained!

När vi var på stan senast så hittade jag en skylt som jag faktiskt borde ha köpt. Den är klockren!


Lämnade Charlie på dagis imorse och från och med nästa vecka ska han få gå hela dagar. Dom tyckte det gick så bra för honom nu! Han är inte den hunden som lägger sig och sover - det hade jag inte förväntat mig heller - utan han leker väldigt mycket med sin Lea! Men han är väldigt glad, han skäller inte längre och han är helt lugn när han kommer hem!
Första dagarna fick Daniel bära upp den lille för trappan in till dagiset men igår och idag sprang han upp före mig :) Han är ju en liten mes min lille men han behöver bara lite tid så släpper det alltid!

Idag gör jag ett kvällspass på sjukan och sedan är det HELG!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Linda! Kikade på lydnadsfilmen i inlägget här under och det ser jättefint ut :) Vilken fin attityd han har och vad glatt och trevligt det ser ut! Det är det absolut viktigaste tycker jag :D Kram från mig och Silver

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Tack :)
    Ja vi är ju inga proffs precis men vi kämpar på och försöker främst tänka på att han ska ha rätt attityd, så får detaljerna komma senare!

    Känns som våra hundar är rätt lika varanndra ;)
    Kram!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!