tisdag 8 februari 2011

Jobb istället för firande...

Tyvärr jobbade jag kvällen idag, så vi har inte hunnit med något firande utav 4-års dagen.... Men när jag kom hem låg det en bukett blommor i köket med ett kort som fick tårarna att krypa fram - underbara kille!
Tack även till svärföräldrarna som skickat ett fint kort med trisslotter - tyvärr ingen vinst - men visst är det coolt att man alltid får lite puls när man skrapar en trisslott!!

Jag gör ett dagpass imorn vilket innebär att man knappt hinner lägga sig innan klockan ringer igen... Men det skiter jag i idag - wild and crazy va?! - och kommer vara uppe ett tag till för att umgås med min bättre hälft!

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!