söndag 13 februari 2011

Kalas!

Igår hade vi kalas för pappa! Mamma hade fixat catering som bestod av italiensk buffé samt en smarrig tårta till efterrätt! Pappa fick bland annat ett flaggstång till stugan som present :)
Vi såg på Melodifestivalen och blev nöjda med resultatet denna vecka också!

Dukat för kalas!

Mormor hade som vanligt med sig en burk av den finaste skinkan till den lille!

Pappa öppnar paket!

Charlie njuter av uppmärksamheten!

Tårtan med golf-tema!

Pappa tar första biten!

Charlie fick prova Lennars glasögon...

Stackarn! Han är så snäll som bara sitter still också.... 

Pappa, Mamma, Mormor, Anders, Lars och jag. 

I förmiddags var jag och Mamma på Bergviks Köpcentrum. Mamma köpte 2 par jeans till mig - TACK!!  Jag hittade även gardiner och en badrumsmatta jag ska köpa, men det får bli när första lönen kommer :) 
Nu ska vi strax åka och titta på när lillebror spelar hockey och sedan åker vi till Mellerud! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!