måndag 7 februari 2011

Barnvakt!

Idag är jag barnvakt åt världens bästa Hugo - lättare unge att passa finns inte! Han kom hit strax efter åtta imorse, vi tog en promenad med Charlie och sedan bänkade han sig framför tv:n och kollade på en Beck-film. Jag passade på att putsa fönstrena i vardagsrummet - det behövdes - och har städat lite.

Sedan bakade vi negerbollar - en gemensam favorit för oss båda - och sedan tog vi en promenad till med Charlie längs hamnen och kollade båtar.

Hugo fick vara ansvarig för socker-rullning!

Vårt mästerverk!

Hugo räknar hur många bollar det blev!

Hugo och Charlie posar vid Ostindiefararn!

Nu står en ugnspannaka i ugnen som blir lunch idag! Hugo är lika kräsen som jag med mat men vi lyckades hitta nåt som han gillade iallafall! Nu får vi bara hoppas att min ugnspannaka går hem - den kanske inte smakar som den han brukar få hemma... :)

2 kommentarer:

  1. tack för idag Linda!! Hugo är supernöjd med dagen, han gillar att vara med dig sa han ! ;-)
    kram Viktoria

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Bara mysigt att ha honom här :) Vad söt han är som säger så, jag gillar att vara med honom också :)
    Jag är gärna barnvakt fler gånger!!
    Kram!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!