söndag 13 maj 2012

Film från tävlingen!

Alla tidigare tävlingar har jag åkt själv, men idag hade jag den BÄSTA supporterklubben bestående av mamma, pappa och Daniel. Kändes så skönt att ni var med idag, speciellt då jag själv trodde att vi klarat det men fick snabbt veta av min supporterklubb att så inte var fallet. Skönt att slippa få veta det på prisutdelningen!

I och med detta fick jag ju även dagens tävling på film. Så nu har jag suttit och studerat hur det såg ut. Jag är gör nöjd och jag kan faktiskt inte släppa att vi fick så dåliga poäng idag. Ni får jätte gärna se på filmen och GÄRNA informera mig om jag är helt ute och cyklar.

Men jag tycker fortfarande att linförigheten är värd med än en sjua. Visst han släpar en gång när bilen kör förbi, men annars är det en bra linförighet, för att vara i ettan. Samt att jag på hoppet fått två poängs avdrag för slarvig ingång, och det förstår jag inte överhuvudtaget. På helheten fick vi 7,5 med kommentaren "god kontakt, men många brister". Jag håller inte med. Han har god kontakt och han visar fint samarbete och följer mig fint. Jag tycker helt ärligt inte att vi uppvisar MÅNGA brister i det här programmet.



Charlie har fått massvis med beröm idag och jag är trots domarens ord fortfarande lika STOLT över min älskade prins, och faktiskt över mig själv också!

5 kommentarer:

  1. Lite svårt att se tydligt på filmen, men det SER mycket bättre ut än vad betygen säger. Vad drog han för på ställand, inkallning, apporteringen och hoppet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, vi hade fel kamera med.
      Ställandet: förare saktar in
      Inkallning: avslut
      Apportering: Sent tagande, DK
      Hopp: Avslut

      Radera
    2. Låter hårt med två poängs avdrag för de avsluten, men se det så här istället. Nu vet du vilken domare du INTE ska starta för i framtiden :).

      Radera
    3. Haha precis :)
      Idag är jag inte bitter längre. Tror faktiskt det kan vara bra för oss att göra ett par tävlingar i ettan, för jag blir SÅ mycket bättre med mina energier för varje tävling.

      Radera
  2. Hade precis samma känsla själv när vi tävlade sist! Världens grymmaste känsla & så drar domaren för saker jag tyckte var lite petigt för att vara i Lk1. Fick typ 6,5 på läggandet med kommentaren "sent läggande"..och det var INTE segt, har filmat jag med ;) Men men. Kom själv på där & då hur jäkla lite det spelade roll vad domaren gav för betyg, för jag var så himla nöjd med S & med mig själv. SÅ KÖR PÅ NÄSTA TÄVLING IGEN :D Ni är grymma!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!