tisdag 29 maj 2012

VILKEN JÄKLA HUNDNÖRD

Jag har blivit en sådan hundnörd så det är inte sant! Det enda jag tänker på är vad jag och Charlie ska hitta på och jag funderar ut hur jag ska gå tillväga för att få honom att förstå ditten och datten. Tittar man på bloggen så är nog 90 % inlägg om bara hundar och hundträning.

Visst, det har hela tiden varit mycket hundsnack. Men nu är det extremt. Och vet ni, jag älskar det!
Jag är helt beroende av min hobby och det ger mig så himla mycket. Jag är tillbaka till det livet jag hade under alla år med häst, bara att den fyrbente är lite mindre nu :) Och jag älskar att vara uppslukad av en värld där jag trivs så bra.


Just nu har vi mycket på agendan jag och den lille. Vi ska lära in de nya momenten i tvåan, vi laddar för vår första agilitytävling och vi har börjat med rehab av hans kropp för att försöka få den i topptrim. Ju mer jag dyker ner i hundvärlden, ju mer spännande saker lär jag mig och ju längre ner dyker jag.

Jag har inga som helst planer på att minska på hundtänket, så håll i er, för det kommer nog bara bli mer :)

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!