onsdag 23 mars 2011

Andra sprutan - check!

I förmiddags var jag på Eriksbergs VC och fick min andra Twinrix spruta - denna gången gjorde den inte lika ont! - och nu har jag bara en kvar som ska tas i slutet på sommaren.

Nu har jag precis FASTNAT framför Oprah då det handlade om att hon precis fått reda på att hon har en okänd syster. Jag har grinat som attan - blödig som man är - och jag kunde inte slita mig från soffan :)
Lunchen blev en snabbis iform av nudlar och jag invigde våra nya tallrikar. Dom vi har sedan tidigare passar bättre för frukost och dessa passar mer för mat :)


Nu ska jag försöka aktivera Charlie utan att aktivera honom, hmm OMÖJLIG kombination kanske... nu får man vara kreativ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!