måndag 28 mars 2011

Daniel aka Fredde!

Har ni sett på Solsidan? Då känner ni till karaktären Fredde, han är teknik-tokig och har alla teknikprylar man kan tänka sig. Precis så är min Daniel :)

Igår satt han uppe långt in på natten för att fixa nåt med våra lampor. Nu har jag fått reda på hur det funkar, och jag är GRYMT imponerad av min teknik nörd!


Den här sidan når jag genom ett bokmärke på min hemskärm på Iphonen. Ni ser att det är en ritning av våran lägenhet. Där alla lampor är finns det en verklig lampa i lägenheten. Genom att trycka på någon av dem så kan jag tända/släcka respektive lampa.
MEN den bästa funktionen?? Ni ser längst ner där det är 3 lampor. Trycker jag på dom mörka släcks alla lampor i lägenheten, och tvärtom med dom ljusa! Riktigt coolt tycker jag och skönt när man ska gå hemifrån eller kommer hem, bara ett knapptryck så tänds alla fönsterlampor samt två i vardagsrummet!

Någon mer som är imponerad av min teknik nörd?
Love you honey!

8 kommentarer:

  1. haha klockrent! Min "Fredde" är fanatisk på prylar. Men jag är rätt bra på att säga nej... Framförallt efter att vi räknade på hur mycket som lagts på teknik under det senaste 1½ året... Mer än hela köket... hmmmm... Inte vad jag tänkte...

    //Jeanette

    SvaraRadera
  2. Tänk om 10 år Linda!! Varningsklockor borde ringa =)

    Ps. Tack för senast.. super trevligt =)

    SvaraRadera
  3. Jeanette: Jag lägger inte en slant på dessa prylar, det får han stå för själv :D

    Gurra: Tack själva, får vi göra om snart!

    SvaraRadera
  4. Bra med killar som kan fixa!!!!!

    SvaraRadera
  5. viktoria som skrev!

    SvaraRadera
  6. Viktoria: Grymt bra med killar som kan fixa :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!