söndag 20 mars 2011

Slut på helgen!

Idag började vi dagen med en lång promenad runt golfbanan! Vädret var helt underbart och efter all mat vi intagit dagen innan var det skönt att få röra lite på sig! När vi kommer fram till golfbanan står Daniel och Magnus - kors i taket! - där och slår lite.. haha!


Sedan tog vi en sväng till Blooms! Söta Frode däckade precis när vi skulle gå in, så Karro löste det genom att bädda mjukt i en kundvagn, och där sov han gott :)
Jag hittade gardiner jag ville ha, men hade otur och dom var slut. Sedan var jag riktigt duktig då jag inte köpte 2 klänningar jag ville ha, försöker spara lite - och klänningar är ju min stora svaghet!


Vi softade i soffan en liten stund framför Pippi - igen - innan Eva bjöd på våffel-kalas! Sedan körde vi hemåt och nu väntar söndagsmiddag med fläskfilé, klyftpotatis och cafésås!

Inte bästisar men inte heller ovänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!