torsdag 3 mars 2011

Finger-kondom...

Jaaa mina kära vänner, vad tror ni nu att jag ska skriva om? :)

Jag har köpt något som heter finger-kondomer, det är inget sexigt över huvudtaget utan det är små gummi-grejer man ska ha på fingrarna när man rycker bort pälsen på hundens öron, hehe :) Det gör nåt så fruktansvärt ont i fingrarna efter en stund och dessa är då sträva så att det ska gå lättare!
Jävligt cool grej tyckte jag, haha!!


När jag slutat jobbet åkte jag förbi ICA Sannegården och hämtade ett paket också! Det var mina nya byxor som hade kommit, dom har provats och dom passade - tur att jag inte tog en storlek större - men dom kommer bli skit bra tror jag :)

Nu MÅSTE jag sova för jag hinner knappt blunda innan klockan ringer igen!
God natt på er! 

3 kommentarer:

  1. Prova att använda trimpuder också. Gnugga försiktigt in det i pälsen på öronen och plocka sedan, du får bättre grepp och det släpper lättare. Du gör jobbet på en tredjedel av tiden och det känns i fingrarna :)

    Ska ni till SSRK-s utställning i Bohus 9 april? Det ska vi. Den går två dagar men vi ska bara dit på lördagen, på söndagen kommer det valpköpare till oss och hämtar valpar. Anmälningstiden går ut i morgon...

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar den lördagen men ska dit och titta på söndagen, har några vänner med golden som jag ska spana in! Synd att ni inte skulle ställa ut på söndagen också :)
    Men vi får nog hålla oss från utställningarna då jag fortfarande har Sveriges enda kortklippta Welsh ;)
    Men efter Bohus kanske man är inspirerad till att även prova att ställa ut!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!