lördag 26 mars 2011

Fusk i viloperioden!

Den här helgen gör jag min långhelg vilket innebär jobb fre-mån. Slutade vid tre idag efter en dag med mycket att göra!

Jag och Daniel tog med Charlie ut till Slottsberget när jag kommit hem från sjukan. Där fick den lille gå ett spår på 150 meter med två vinklar. Trots en totalt överladdad hund så kom alla pinnar i hand på husse, duktig vovve! Charlie har ju fortfarande vila men han var bara tvungen att få arbeta lite så vi tog en kortis! Vi lyckades även få en terrier i baken då ägaren RÅKADE tappa kopplet - jag såg hur han släppte det - jävla idioter det finns. Nu hade vi tur som var två så jag tog kopplet på terriern som var stel som en pinne och sjukt kaxig och gick tillbaka till ägaren, som inte sa ett ord....

Nu ska jag softa lite. Ikväll får vi gäster och Daniel har handlat massvis med god mat som vi ska göra iordning här framåt kvällen. Men för att jag inte ska somna kl 22 så är jag beordrad till att vila lite nu :)

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!