onsdag 30 mars 2011

Glädje eller tårar?

Precis hemkommen från frissan. Lika nervöst som vanligt att gå till en ny frisör, och resultatet blev.... BRA!
La i mycket ljusa slingor som fick blanda sig med den mörka färg jag hade sedan innan. Sedan klippte hon ca 3 cm, precis som vi var överens om!

Känner mig riktigt nöjd och den här frisören på Salong Eriksberg ska jag besöka nästa gång igen, kors i taket!!!


Nu ska jag och Charlie ut på gräsplan och leka tävling. Läste i min gamla blogg ett inlägg som var från sommaren 2009. Där hade jag skrivit att Erika (med Bianca) hade lärt mig lite lydnadsmoment. Men jag skulle ju ALDRIG kunna tävla i lydnad med denna hund, men vi började ändå träna på hopp över hinder (hindret var en cementklump) och vi försökte göra det rätt bara för att det var kul.
När jag läste detta så kände jag att nu ska vi ut på tävlingsbanan, det finns inget annat! Så idag blir det genomtänkt träning och framöver ska jag kolla tävlingar och bara anmäla.... INGEN ÅTERVÄNDO!

2 kommentarer:

  1. Ja vi får se... lutar åt att kör på Partille dagen efter istället!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!