torsdag 31 mars 2011

Häng mitt i veckan

Igår kväll var Victor och Hanna här en sväng! Vi käkade lite smörgås, från BAKA såklart, och sedan blev det efterrätt med vaniljglass, hemmagjord chockladsås och banan! Skönt med en kompis-häng kväll mitt i veckan!

Dannyboy med våra goa vänner!

Imorse var mitt blodtryck lägre än lägst. Hällde i mig vatten och tog sedan med Charlie ut på en powerwalkare. Gjorde en liten miss bara, det regnade ute, ganska mycket också... efter en timme i skit vädret låg min lugg alldeles klistrad mot ansiktet :) Idag hittade jag en ny runda som var alldeles perfa. Tog prick en timme och halva gick genom skog, ME LIKE! Stannde även på en asfaltsplan och körde en 5-minutare med lydnad.


Nu är vi båda duschade och varma igen. Strax dags för lunch och sedan bär det av upp till sjukan, kvällspass väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!