torsdag 17 mars 2011

T.G.I.F.

Jobbet har gått bra och jag flexade hem en timme tidigare. Jag har gått hela dagen och tjatat om att jag längtat hem :) Jag har nu 3-ledigt vilket innebärt att den här dagen kännts som FREDAG!!
Åkte och hämtade den lille på dagis och skulle sedan hem och städa! Det gick inte så värst bra... efter två nätter med ca 5 timmars sömn varje natt så tog det bara någon minut innan jag sov gott på soffan!

När Daniel kom hem fortsatte min hjärna köra på att det var fredag. Så nu har vi ätit räkor - just like every friday - och skalen ska naturligtvis sparas för att få ge god smak åt fisksoppan imorn! Kvällen kommer fortsättas att spenderas i denna anda!

Thank God It´s Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!