måndag 28 mars 2011

Student-handledning!

Nu är jobbhelgen äntligen slut, har nu gjort 4 pass på raken och man kände sig trött imorse när man skulle aktivera hjärnan på allt igen :) Idag har jag gått som undersköterska/sjuksköterska och har hjälpt till att ha hand om en sjuksköterske-student. Det kändes väldigt roligt eftersom att det inte var längesedan man själv var student :)
Bra gick det iallafall och jag ser verkligen fram emot när man själv får ha studenter i framtiden!

När jag slutade upptäckte jag att vädret ute var helt underbart - har inte riktigt hunnit titta ut under dan - så när jag kom hem tog jag med den lille och tog en liten promenad. Idag gick vi i 25 minuter - längsta på en vecka - och vi stannade även till på gräsplan och körde två korta fria följ med favorit belöning! Överladdad vovve - love it - och inte en hosta!

Nu har vi gottat oss på balkongen i solen en stund. Längtar tills det blir lite varmare bara.
Ser verkligen fram emot att bo på detta underbara ställe till sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!