måndag 7 mars 2011

New Shoes!

Jag har länge varit en motståndare till skor av märket Converse. Är dom snygga, nja inte så värst och dom är framför allt INTE min stil!!! Insåg förra året att jag antagligen är den enda som inte äger ett par av dessa skor...

När vi var på stan igår så köpte jag skor som ser ut som en kusin till Converse. Lite samma stil men istället för en clownsko så är det en GRYMT snygg sko!
Men det är fortfarande lite svårt att se mig själv i denna typ av stil, men tror jag kommer trivas riktigt bra i dom bara jag får vänja mig lite :)


Mörkblå Fred Perry!

Direkt efter jobbet idag tog jag svängen förbi gymmet. Körde en timme och krämade ur de sista krafterna jag hade denna dagen. Hem för att laga mat och nu är jag så trött så jag skulle kunna tacka för denna dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!