onsdag 2 mars 2011

Tjej-tjusare!

Dagen har bestått av fix här hemma samt att jag - naturligtvis - kollade på när Sverige tog ännu ett guld i VM! Blödig som jag är satt jag här och grinade som vanligt :)

Charlie har trots att jag varit ledig fått vara på dagis, så att han ska komma in i rutinerna ordentligt.
Han går nu med en av de nya tikarna på dagiset. Jag vet inte vad rasen heter men det såg ut som fux-färgad vinthund. Det var en bestämd dam som var mycket tydlig i sina signaler vilket även dom som arbetar på dagiset har sett att det passar Charlie bäst. Han fungerar helt klart bäst med tikar som säger vad de tycker :)

Nu ska vi snart åka ut till Askim och The Möllers, men först ska jag ta en sväng förbi två hundklubbar för att kolla in hur deras träningsplaner ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!