fredag 11 mars 2011

Kämpa den sista timmen!

Dagen på jobbet har varit OTROLIGT stressig! Jag har inte suttit ner en sekund - inte ens gått på toaletten - men jag fick allt gjort och kunde lämna sjukan med en härlig känsla av att ha knytit ihop säcken :) Fick jobba över en timme och var så trött när jag satte mig i bilen för att köra hem.

Väl hemma var det bara in en snabbis för att byta om och sedan iväg igen! Mötte upp Karro på SportLife i Frölunda. Hon hade bokat in mig som gäst på ett Body Combat-pass. Min absoluta FAVORIT träning!!
Det finns ju inte på F&S där jag tränar nu.


Passet var skit kul och skit jobbigt! Svetten bara rann på både mig och Karro och vi körde verkligen slut på oss själva :)

Nu har jag ätit lite tacos och har sjunkit ner i soffan... Nu börjar det riktigt jobbiga, att KÄMPA för att orka hålla ögonen öppna iallafall tills kl 21 då det enligt min mening helt är tillåtet att gå och lägga sig efter denna dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!