söndag 6 mars 2011

Morgonpromenad!

Imorse tog vi en lång tur längs vattnet, nästan helt vindstilla och strålande sol med någon plusgrad.
Helt underbart och jag ÄLSKAR verkligen detta ställe vi har flyttat till!

Poserar framför Ostindiefararen!


Daniel och Charlie längs strandpromenaden!

Sedan fick vi bråttom in till stan där vi mötte upp Eva, Magnus och Viktoria! Jag köpte en grej, något jag vägrat köpa i flera år, men nu sticker jag inte ut länge utan är precis som alla andra :)
Vad det är får ni se senare! 

3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen fint ut där ni bor! Härligt!
    Ja kursen är rätt mastig, men intressant..känns som att en hel del trillar på plats nu :)
    Det är jätteskoj att läsa vad ni hittar på också! du uppdaterar ju mycket oftare än jag också, så här finns alltid nåt nytt att kika på!

    SvaraRadera
  2. Blir faktiskt lite sugen på att flytta till Götet. Iaf nu när våren närmar sig.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!