lördag 26 november 2011

Charlie sjunger IGEN!

För nästan 2 år sedan la jag upp ett klipp på bloggen när Charlie sjunger. Vi satt en kväll - i Halmstad - och började yla tillsammans. Charlie hängde snabbt på och han sjunger så han tar i från klorna. När vi hade grannarna på besök förra helgen så skulle vi visa detta klippet och när det rullar på tv:n så hänger Charlie på och sjunger IGEN! Jag skrattade så jag höll på att dö... Han går ner i sån djup basröst :)

Igår satte vi återigen på klippet och kameran förevigade detta ögonblick. På tv:n rullar alltså youtube klippet när han sjöng sist och i de "djupa" partierna sjunger den lille med. Han blir väldigt påverkad av att jag skrattar åt honom, han verkar nästan lite förolämpad! Så jag försöker hålla mig för skratt så gott jag kan, men det är inte så lätt :)

Jag säger som sist: Roligare hund får man leta efter!



För er som missade förra gången, här kommer det första klippet igen.

2 kommentarer:

  1. Han är ju bara så söt.
    Tror han vill ha en lillasyster som han kan sjunga för...säg det till husse.

    SvaraRadera
  2. Ja husse har fått höra både det ena och det andra senaste dagarna, men inget biter!!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!