söndag 6 november 2011

Väckt av den lilla spyhunden

Väcktes inatt av att den lille la en liten spya precis bredvid mig - trevligt? - men inte alls ovanligt. Charlie har alltid varit en liten spyhund. Hundkräk är däremot inte så äckligt då det bara är hundmat som kommer upp - luktar inte ens surt - men det är såklart inte jätte roligt att få i sängen för det... så upp och torka och byta lakan och sedan tog det ju en stund innan man kunde somna. Charlie vill alltid vara nära oss när han inte mår riktigt bra, så när han mår illa går han liksom inte undan utan han kommer om möjligt ännu närmare än vanligt :)

På morgonen tog vi sedan en promenad där vi gick bort till Eriksbergskranen längs vattnet. När vi kom hem kom båda Kjörlings-systrarna hit på fika och sedan åkte jag till jobbet.

En del av ett konstverk

Nu måste jag sova för jag är helt slut. Tyvärr har jag en jobbdag kvar av denna långhelg innan den är slut men det är bara att bita ihop.
God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!