onsdag 23 november 2011

VALP-MYS!

Nästa stopp i Halmstad var Hökagården och bästa Hanna! Hanna fick för fem veckor sedan sin första valpkull - 4 små underverk - och dessa var naturligtvis ett måste att besöka!

Började med att lämna Charlie i en box i hundhuset. Valparna är ännu så små att de inte fått något vaccin så de kan inte träffa andra hundar ännu. Men Charlie hade det bra ute i hundhuset med egen utegård.

Från den sekunden jag klev innanför dörrarna till huset så satt jag på golvet... Dessa valpar var totalt underbara. Så sjukt söta så man smälter! De busar till 100 % för att i nästa sekund somna mitt i en rörelse. Helt otroligt hur man kan sitta på ett golv i flera timmar och bara titta på dessa superstars!

Bebismage

Ute på äventyr

Ger du dig?!

Matdags!

Sovtajm!

- Det är min sten.
- Nej, det är MIN sten!

Skön sovställning

MIIIN sten!

Finaste tjejen!

Mys med Wiskey som är pappa till valparna

Lille bäsen!

När Hannas man Lasse kommit hem fixade dom 3-rätters-middag - själv satt jag fortfarande på golvet :)
Det bjöds på tortillas med någon go krov och ost emellan till förrätt, gudomlig fisksoppa till varmrätt och hemmagjord äppelpaj till efterrätt - måste få recepten Hanna! När kvällen var slut gick jag och Charlie ut till Bailys gäststuga - den äldsta hunden i flocken - och sov gott!

Mysigt!

"Här bor Bailys vänner"

Imorse vart det en god frukost och mer mys med valparna innan jag och Charlie åkte åter mot Göteborg - med endast valpdrömmar i huvudet!

3 kommentarer:

  1. Det har varit så kul att ha dig och Charlie här.

    SvaraRadera
  2. Charlies mamma väntar valpar omkring nyår... ;)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig Linda. Dom är bara så underbara. Jag var hos Hanna i fredags och det var golvet som gällde. Skulle kunna sitta där hur länge som helst.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!