torsdag 10 november 2011

Överlevde en buss-tur!

Nu blev tyvärr inte så att Saaben skulle lagas där vi lämnat in den... utan den ska till Mellerud för att få bli opererad. Det gör att vi står utan lånebil och därmed bara en bil... Då Daniel behöver bilen i jobbet så drabbar ju detta mig - tycker jag! Så idag var kollektivt som gällde till jobbet.

Jag gillar inte att åka buss. Jag gillar inte att åka spårvagn. PUNKT! Men jag överlevde. Imorgon ska jag ge mig på detta igen när jag ska hem från jobbet. Tidig morgon och sen kväll får jag skjuts av Daniel så det är väl kanske inte så värst synd om mig :) - även om jag tycker det!

Imorgon kommer mamma, pappa och Lars hit så nu vill jag bara sova, jobba järnet imorn, åka skit kollektivt hem och sedan träffa min familj :)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!