tisdag 8 november 2011

Hur tänkte vi nu?

Vi har ju två bilar - och vi är totalt beroende av dem  - för annars fungerar inte vår vardag. Idag behövde Saaben in på lagning då den inte var allt för kry... den har gått otroligt många mil och har nog inte hur många som helst kvar innan den tackar för sig.

Daniel kom hem och vi tog båda bilarna bort till Hisings Kärra där verkstaden fanns - tur nog höll saaben hela vägen dit! Daniel lämnar in saaben och får den utlovade lånebilen. Vi sätter oss i varsin bil och jag kör hem medan Daniel kör till jobbet för en sista timme.


När jag och den lille nästan är hemma ringer Daniel:
- Hej det är Linda!
- Heeej älskling! Du jag tänkte på en sak. Varför bad jag dig att åka med egentligen?

Haha vilka jäkla puckon! Han var ju redan lovad en lånebil så det enda jag gjorde var ju att köra bakom honom på både dit och hemvägen!

Ibland går inte hissen ända upp...

1 kommentar:

  1. hahaha, jag tror jag dör!!!! fan va kul. ni är sjukt smarta :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!