måndag 7 november 2011

Manlig lathet VS kvinnlig list

Nu är det HELG - för mig iallafall - och det ville jag ju naturligtvis fira. Så jag hade ett stort pizza-sug när det närmade sig middagstid. La fram idén för min bättre hälft men där var det tvär NEJ. Hans arbetsvecka har ju precis börjat så vi har väl lite olika känsla i kroppen förstås :)

Men nu är det så att jag känner min Daniel ganska väl. Så när han kom hem från jobbet stod jag fast vid att jag skulle ha pizza och han får allt laga sin egen mat om han vill ha någon. Han stod några minuter och tittade i både kyl och frys och sedan var pizzan ett faktum!

Tänk så lätt det kan gå när man blandar manlig lathet med kvinnlig list!

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!