söndag 19 juni 2011

Baksmällan - missa den inte!

Söndagskvällen har spenderats på ett förträffligt sätt, vi har varit på Biopalatset och sett Baksmällan!
En helt hysteriskt rolig film, ni får INTE missa den! Den är så sjuk och jag bara älskade den. Tror aldrig jag har skrattat så mycket åt en film förut :)

Något som är ett måste när man ser på bio är - självklart - SNACKS! Vi slog på stort... En stor bunke med baconchips samt en mellan-popcorn. Chipsen förde mig tillbaka till barndomen - mamma och pappa ni vet vilka chips jag menar - och jag åt och åt och åt och åt.... när filmen började var hela bunken tom och Daniel hann smaka ca 5 st :) Så kan det gå när man har svullo till flickvän!

Laddad för en bra film!

MUMS!!

Tanken var att trycka en kebabrulle till middag, men då min mage är fullknökad med chips så får det bli en annan dag. Om något mer ska ner i min mage denna dag så får det bli en fruktsallad - kanske jämnar man ut onyttnigt och nyttigt då? - ja man kan ju alltid hoppas :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!