fredag 17 juni 2011

Tillbaka till mitt gamla liv för en dag

För en dag har jag fått åka tillbaka i tiden. Jag har som sagt varit på besök i Halmstad!
Dagen började med att jag, Sandra, Ida B och Elin möttes upp i stan och åt en lunch på Tillsammans - en ny restaurang nere vid Nissan. Jag tog "grillat surdegsbröd med västerbottencremé och smörstekt svamp" - gudomligt god - och till detta ett glas Kava. Vi satt och njöt i solen och lyxade ordentligt :)

Svampmackan - rekommenderas starkt om du bor i Hstad!

Bengan!

Sandra!

Elin och jag!

Ida fick sedan åka till jobbet och vi andra tre tog en sväng på stan. Jag shoppade loss lite inne på Gina och när pengarna var slut gick jag med hem till Sandra. Där lagades en jordgubbs- och rabarberpaj, vi handlade mat på Willys och sedan gick vi hem till Elin. Där hade vi en liten tjejkväll då även Hanna och Ida N anslöt. Vi käkade goda smörgåsar och pajen och snackade ikapp hela kvällen :)

Ida, Hanna och Sandra

Sandra med den goda pajen!

Sov över på Elins soffa och imorse åt vi en god frukost innan bilen rullade upp mot Göteborg igen!
Som ni säkert förstår så saknar jag mitt liv i Halmstad fruktansvärt mycket. För att överleva försöker jag att i min vardag inte tänka på det. Men nu saknar jag det om möjligt ännu mer. Att leva i det förflutna funkar inte - speciellt inte för mig - så nu släpper jag Halmstad och blickar framåt igen!

1000-tack mina underbara vänner för att ni finns! Och för att allt är precis som förut även fast vi inte setts på länge. 

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!