lördag 4 juni 2011

En eftermiddag på sjön

Då jag inte var ansvarig sjuksköterska idag kunde jag gå hem lite tidigare - fick flexa hem en timme tidigare - och då hann jag följa med Möllers ut på sjön. Kastade mig hem och hämtade den lille och snabbt iväg till Hovås hamnen.

Vi la till vid en ö - där vi fick en egen liten strand - och vovvarna kunde bada och härja. Ingen tvåbent hoppade i plurret då vinden var lite kall :) Vovvarna lyckades med konststycket att se till att minst en av dem grinade hela tiden... Charlie för att han inte fick göra som han ville - han har fått en strängare matte - och Enzo ifall Viktoria råkade lämna honom. Man var lite trött i huvudet efter allt gnäll där ett tag :)


Enzo goes Titanic!

Bästisar!

Världens bästa Koko-nelia!

Fin ö!

Charlie njuter av att få spatsera runt

Full fart ut i vattnet

När Charlie klev upp ur plurret gick han snabbt upp till viktoria och skakade sig rejält från nos till svans :)

Man fick även ligga stilla och bara inte göra någonting... inte så värst kul, men ack så nyttigt. Speciellt då Enzo fick simma och hämta pinnar mitt framför nosen ;)

När vi var på fastlandet igen så tackade vi för oss och åkte hem. Körde förbi Donken på vägen och tog med middag hem som intogs på balkongen.


Nu blir det en lugn kväll då man efter ca 4 timmars sömn inatt inte är så värst kaxig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!