tisdag 21 juni 2011

Mitt kök!

Efter mycket letande har jag hittat ett par lampor som jag verkligen gillar. Foten kommer från Cervera och kjolen från Boulevard. Mjuka och mysiga lampor, precis som jag ville ha det.


Sedan har Daniel - helt själv! - bidragit till inredningen. Han har beställt ett sjökort som börjar vid våran lilla docka och sedan går ut till Vinga fyr. Jag blev dock något skeptisk när vi fick hem sjökortet, då det var GIGANTISKT stort. Men Daniel fixade en snygg ram, klippte ner kortet lite och nu är det alldeles perfekt!


Lägenheten är fortfarande inte helt klar, men frågan är om ens hem någonsin blir helt klart?! Alltid finns det väl något man vill ändra! Och det är ju det som är det roliga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!