onsdag 15 juni 2011

Om hunden inte lyder svingas klubban

Molnen skingrade sig och det blev en riktigt härlig kväll. Vi tog med oss den lille ut och gick på en promenad bort till golfbanan. Daniel ville prova sin nya klubba - som han fick av mina föräldrar i examenspresent - så den fick följa med. Med golfklubban över axeln och hunden vid sidan fick han många blickar av de vi mötte - en kvinna stannde och bara stirrade på honom - det såg helt sonika ut som att om hunden inte lyder så svingas klubban... :)



Även jag provade den nya klubban. Blev nog 4 slag totalt, då jag gav mig när den sista gick spikrakt och landade på dryga 130 meter. Helt OK för någon som slår några slag om året :P

Nu är biljetten bokad för tåg imorgon bitti ner till Halmstad - bilen är inte tillbaka än - och jag ser verkligen fram emot morgondagen! Måste packa lite nu och sedan är denna dagen över!

3 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!