måndag 27 juni 2011

Solbränd

Jag brände mig rejält i ansiktet igår... imorse när jag vaknade kändes det som att jag hade feber. Hela ansiktet har hettat hela dagen och ett tag var jag sugen på att stoppa huvudet i frysen på jobbet!! Kan säga att varenda människa jag mött på jobbet frågat mig: - Oj, har du legat i solen?!

Mina kollegor skickade tillslut ner mig till apoteket där jag köpte en Aloe Vera kräm som jag dränkte ansiktet i flera gånger och jag blev som en NY människa!! Det svalkar så skönt så ni anar inte... Med några omgångar till av indränkning med min nya kräm så är jag nog tillbaka på banan idag!

Hur många gånger måste man bränna sig innan man fattar att man ALLTID ska ha solskydd?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!