fredag 10 juni 2011

Studentfirande!

Igår var det kalas hela dagen då mina två kusiner Erik och Anders tog STUDENTEN! 

Det började - självklart! - vid skolan. 5 min innan killarna skulle ut öppnade sig himlen och regnet öste ner.... som tur va var det en kort skur så när killarna väl sprungit ut i friheten så slutade det regna :)
Vi stod alla redo med blommor, gossedjur och dricka!

Anna redo med skyltarna

Anders kom först med visselpipan i högsta hugg

Fina killar!

Pose med skyltarna

Systrarna! Moster Kerstin till vänster och min mamma till höger

Söta mormor!

Det blev en hel del blommor och gossedjur!

Lars, jag och mammsen

Charlie var studentklädd han med!

Maten!

Mer mat! 

Killarna gick ur skolan med toppbetyg, jag har aldrig sett såna betyg kan jag lova. Grymt duktigt! 
Det blev presenter och vi åt av den goda maten! Framåt kvällen gick vi vidare till valsvägen och firade även Magnus och Lisa. 

En riktigt rolig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!