måndag 13 juni 2011

Har jobb även i höst!

Har nu fått veta att jag fått mitt vikariat förlängt och jag har nu jobb tills den 15 Januari! Känns riktigt gött och framför allt tryggt :) JIPPI!!!!

Jobbet ikväll har gått bra och jag slapp åka bussen från helvetet hem - jaja, det gick faktiskt jätte bra i fm, men ändå - då Daniel stod på parkeringen när jag klev ut från sjuka huset. Imorgon ska han köra mig dit - 05.50 - för jag VÄGRAR åka bussen så tidigt - det var faktiskt Daniel som föreslog att han skulle köra mig så jag behövde inte ens påpeka det. Sedan blir det buss hem iallafall och sen får vi väl ändå hoppas att bilen är lagad och tillbax hemma imorn!

Nu väntar snart sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!