onsdag 29 juni 2011

Kvällsdopp i Sillvik

Jag har haft en jätte tråkig dag... ibland är det väldigt trist att vara ledig när ingen annan är ledig. En riktig slappedag med lite sol på balkongen är det enda som har hänt! MEN när Daniel kom hem från jobbet åkte vi ut till ett ställe som hette Sillvik - vi måste ju prova alla olika ställen som finns nu - och detta var en fin pärla. I all hast så glömde jag ta med mig bikinin - börjar bli väldigt virrig tror jag - så det var lite svårt för mig att bada. Så jag fick bada fötterna och titta på när mina två pojkar härjade i vattnet!

På väg ner

Charlie påväg ut till husse

Mina pojkar
Matte fick hålla sig på en klippa

Lite halt!

Bort med allt vatten ur pälsen!

Härligt!

Charlie strosar

Nu håller Daniel på att laga lasagne som snart är färdig. Han RÅKADE ta fel kryddpåse så lasagnen är spetsad med pepparkakskrydda - en ny favorit kanske?! - den ska iallafall intas i värmen på balkongen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!