måndag 6 juni 2011

Så nyfiken att det gör ont!

Igår kom äntligen Daniel hem igen!! Hämtade upp honom på stationen och attans vad snygg han är min karl... ;)

Vi ägnade kvällen åt att laga mat - grillen var igång såklart - och det blev frukt, glass och maräng som avslutning. Vi tog en promenad med den lille och när vi närmar oss slutet på viken så kommer en polisbil och stannar ett par som går där. De kör sedan vidare och man ser tydligt att de letar efter något. Jag som är världens nyfiknaste - det är nästan jobbigt att vara så nyfiken - håller på att dö. Vi går mycket långsamt längs vägen och jag hoppas innerligt att dom ska stanna oss med. Men nej, nej.....
När vi går mot våran lägenhet kommer två gubbar gåendes från ICA-hållet. Den ena med 2 kassar, som han springer och gömmer i två buskar - !!!! - och sedan traskar dom raskt bortåt....
Jag ville leka detektiv men Daniel tyckte jag sluta larva mig :) Men visst blir man nyfiken?!?! Hade dom snott grejjer från ICA kanske som dom sedan gömde i buskarna???

Nyfiknaste bruden i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!