måndag 20 juni 2011

Nu är även träningen av de tvåbenta igång!

Idag, på självaste Linda dagen - endast 2 st som kommit ihåg detta ;) - har det hänt mycket på träningsfronten. Charlie har som ni redan läst fått köra ett primärpass och nu på kvällen har även jag och Daniel fått göra det samma. Vi släpade oss - äntligen - till Friskis&Svettis igen!

Daniel i gymmet och jag på ett gammalt hederligt jympa-pass. Och shit vad kul det var :) RIKTIG jympa med grymt bra musik. Det här är verkligen mer min grej än gymmet. Dagens pass var perfekt för mig, det var mycket styrka och framför allt för ryggen. Så skönt att känna att de spända musklerna i ryggen fått jobba. Med noggrann stretching efteråt hoppas jag att jag ska få ordning på denna - minst sagt problematiska - rygg!

Kvällen avslutades med Lotta på Liseberg och en fruktsallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!