fredag 24 juni 2011

Hurrtigt värre i Mld!

Resan till Mellerud gick finfint! Dock kom vi fram väldigt mycket senare än beräknat då det blev ett stopp på Överby för shopping!

Jag och Eva hade bestämt att vi skulle gå på jympa med F&S nere i Vita Sannar kl 19. Halv sju åker vi från Trollhättan... Men endast 12 min försenad sprang jag in på gräsplan, bytte om fick jag göra i bilen, och då passet var på 75 min så fick jag ju ändå en timmes träning! Ett riktigt bra sätt att börja midsommar-helgen på :)

Kvällen har ägnats åt god mat och umgänge med trevligt folk. Karro m familj har varit här samt Mikael, som är Daniels farbror, som är på besök från Uppsala!

Nu ligger vi i husvagnen, den är vårat tempel den här helgen. Mina båda grabbar sover redan så nu är det nog dags att duna in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!