fredag 10 juni 2011

En bok i hammocken

I förmiddags åkte jag, pappa och Charlie ut till stugan. Vi hoppades på att solen skulle tränga igenom det tjocka molntäcket, men det skedde tyvärr aldrig... vi var dock kvar några timmar och njöt av lugnet.
Jag varvade tiden med en bra bok i hammocken och att busa med en tokig Charlie. Pappa grejjade lite och Charlie busade, badade och smög på fåglar.

Pappa i den nya hammocken!

Charlies favoritställe. Här, längst ut på altanen, sitter han och tittar ut över sjön. Han gör det hur länge som helst och man ser verkligen att han bara njuter. 

Lunchen bestod av en räksallad från Oliven

Nu är flaggstången på plats!

På kvällen har jag varit nere på Hammarö Brukshundklubb och tittat på lydnadstävling. Man blir riktigt sugen på att sätta igång igen, men jag ska tygla mig och låta pausen fortsätta :) 

Nu har vi precis ätit mat. Idag stod Pappas Hemlagade Pizza på menyn, hur gott som helst. Och till efterrätt åt vi sommar i en skål - jordgubbar med glass alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!