måndag 13 juni 2011

Hej måndagsångest!

Då var min semester över för den här sommaren... Så om det är någon dag jag har måndagsångest så är det verkligen idag!!

Vardagen är tillbaka och jobb väntar i em. Vi har för tillfället bara en bil då Saaben måste in på lagning. Då Daniel är beroende av bil i sitt jobb så är det jag som blir lidande av detta.... så idag ska jag ta buss till jobbet... Och jag HATAR att åka buss!!! Det är verkligen bland det värsta jag vet. Så jag hoppas verkligen att bilen blir lagad snabbt så det blir så få gånger som möjligt som jag måste ta bussen....

Men det finns något väldigt positivt med den här veckan och det  är min resa ner till Halmstad. Jag ska ner och träffa mina tjejer och jag har längtat efter detta så himla länge!! Så nu hoppas jag att det snabbt blir torsdag för då bär det av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!