söndag 22 januari 2012

Bowlingmästare

Igår skulle kampen avgöras. Vem är bäst när det gäller på Barken Storegrunds gata 11.
Strike&Co var tävlingsplatsen. Första omgången vanns av Therese - girlpower - men andra rundan tog jag hem och det stod tydligt klart vem som var bowlingmästare: JAG!
Min vinnarskalle njöt - hade till och med tränat hemma på vilken målgest jag skulle göra vid strike.

Haha, nu kanske jag övdrev lite - läs mycket - då detta mest var en kul grej. Men jag älskar att vinna.

Daniel verkar nöjd!

Tess mot en strike

Hultan fokuserar

En vinnare och en förlorare

Åkte sedan hem och vi åt en god middag. Tittade på Johan Glans World tour of Skåne och skrattade som vanligt - har sett den minst 5 gånger nu - då den bara är SÅ bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!